Харківські вчені презентували GPS-систему попередження ремонтних бригад залізниці про наближення локомотиву.
З роботою системі ознайомилися керівники колійного господарства «Укрзалізниці», повідомили Тижню в прес-службі Мінтрансзв’язку.
Пристрій важить близько семи кілограмів, розміщується на дефектоскопному візку та за допомогою супутникового зв’язку попереджає бригаду про небезпеку з боку локомотиву, що наближається.
Колійник фіксує на пристрої дефекти за допомогою натискання на відповідну кнопку, далі інформація передається диспетчеру ПЧ і створюється електронна карта, де відображено всі помічені дефекти та шлях переміщення бригади.
GPS-система забезпечує безперервний цикл диспетчерського контролю від початку до завершення робіт і акумулює архів усієї інформації.
Розробники приладу вважають, що використання такої системи допоможе підвищити безпеку проведення ремонтних робіт, знизити травмування персоналу та виведення з ладу техніки, а також дозволить зекономити робочий час та автоматизувати процеси управління персоналу.