Здавалось би, нового у цій сфері вже годі й вигадувати. І це, певно, правда. Але є нюанси. Вони полягають в тому, що чимало корисних речей, потрібних користувачеві, розкидані по різних сайтах і побудовані часом доволі недолуго, та надто складно. Поки розберешся з усіма налаштуваннями, вже й інтерес втрачаєш.
Власне, ці мінуси, а також певні споживацькі ідеї, надихнули українських програмістів на створення чогось нового, чогось, що було б зручним, щонайбільш насиченим необхідними функціями і відповідало потребам якнайширшого кола споживачів. Сіли хлопці за кавою, обговорили всі переваги та недоліки соцмереж, додали свої побажання і взялися до роботи. Тим паче досвід є. Адже не секрет, що саме українські програмісти на цьому ринку є чи не найзатребуванішими.
Йдучи на презентацію аноносованої нової соціальної мережі, складно було позбутися питання «а навіщо все це». Є багато всіляких мереж, невже хтось думає, що їх можна переплюнути та вигадати «новий велосипед». Так от, виявляється, можна. Тобто не «велосипед вигадати», а зробити його зручним і приємним у користуванні. Такий, на якому захочеться їздити з ранку до ночі.
Приблизно щось таке вдалося створити українським програмістам із соціальними мережами. Кістяк той самий: колеса, рама, кермо. Але вигляд, наповнення, дизайн і, головне, функціональність на голову вищі від того-таки Facebook. Така собі багатофункціональна комунікаційна платформа.
Основна ідея – поєднативсе, що потрібне для роботи, розваг тощо. Все в одному. Те,що це українцям вдалося,і їхнійпродукт справді вартий уваги та на крок попереду за своїх аналогів, – це факт. Щоби переконатись, варто спробувати.
Перше, що кидається в очі, це можливість пристосувати ресурс під себе. Всі блоки, з яких складається платформа, редагуються під користувача і для цього не треба влазити в систему. Натиснув мишкою і тягнеш. Загалом зовнішній вигляд сторінки може бути як класичним із підписами, так і адаптованим під модні нині пристрої з сенсорними екранами. Переключається одним натисканням кнопки.
Громіздкі, зазвичай функції для закачування фото і відео, налаштування безпеки, перемикання режимів, збереження, опублікування тощо тут дуже спрощені. Кілька натискань – все готово. Навіть фото і ті можна редагувати відразу на сторінці. Є можливість зберігання документів на сервері у власній скриньці і миттєвої їх передачі своїм колегам.
Однією з найцінніших функцій, на думку творців сайта, є відеочат. Щось схоже на скайп. Його віконечко також не прив’язане до конкретного місця і його можна пересунути, куди зручно. В чаті одночасно можуть спілкуватися п’ятеро людей.
Всі завантаження за бажання можна поширювати між усіма користувачами платформи, рекламуючи себе чи поширюючи власні ідеї чи продукти. Можна і не поширювати. Налаштування приватності мають велику кількість варіантів.
Цікавим є також і спосіб залишати повідомлення чи нагадування для себе і друзів. Повідомлення виглядають як стикери. Їх можна завішувати просто поверх сторінки, тож не помітити їх буде складно.
Спеціально для сайта розроблений унікальний медіаплеєр набагато зручніший, ніж аналоги, з яким, мабуть, зможе працювати найнеобізнаніший інтернет-користувач. Причому, не захаращуючи власний комп’ютер важкими файлами, адже все зберігається на сервері.
Загалом враховано безліч нюансів, які так чи інакше вилізають в роботі і часом неабияк дратують. Описати їх всі неможливо, та й немає потреби. Краще все це побачити самому, спробувати й оцінити.
Творці цього гіганта кажуть, що на створення проекту знадобилося близько року і півтора мільйона доларів власних коштів. Втілювали його в життя 20 професійних програмістів з цілої України. Ідейний натхненник і керівник проекту – молодий бізнесмен з Дніпропетровська, зізнається, що заробив гроші переважно на будівництві в час його найбільшої рентабельності, і нині його ідеєю фікс є розвиток цієї інтернет-платформи. Від допомоги інвесторів відмовляється. Вони, мовляв, своєю бюрократією і жадібністю гальмують втілення цікавих ідей.
Тепер все залежить від того, чи вдасться провести якісну рекламну кампанію і вийти на ринок. Судячи з амбіцій творців, вони готові працювати до сьомого поту. Окрім створення платформи хлопці задались ціллю добитись її популярності в цілому світі, а тому намагаються працювати виключно в правовому полі. Укладають угоди з усіма великими тримачами прав на відео та музику, реєструють власні авторські права тощо. Закінчують переклад сайта на 20 мов і після нового року планують презентувати своє творіння в Європі й Америці.
Кажуть, що не намагаються конкурувати чи воювати з уже наявними мережевими гігантами, а лише хочуть запропонувати користувачам власний зручніший та досконаліший продукт. В успіху сумнівів не мають. Бо за кілька тижнів тестового режиму роботи без жодної реклами вже мають понад тисячу користувачів. Людям, мовляв, подобається, і вони з задоволенням реєструються та пропонують друзям.
Що ж, плани непогані. Залишилося їх втілити, йі українцям знову буде, чим пишатися.