Українські політики та партії у серпні сумарно витратили від 425 469 до 576 345 доларів на політичну рекламу у соціальних мережах. Десять найбільших рекламодавців сплатили 98 406 доларів за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту. Про це 9 вересня повідомляє Громадянська мережа ОПОРА.
Так, за даними Громадянської мережі, найбільше сплатила політична партія "За майбутнє" – $22520. Другою за активністю була партія "Слуга народу" – $11641.
Партія "Наш край" заплатила за політичну рекламу $10481, "Перемога Пальчевського" – $10431.
"Издание Лица" інвестувало в агітацію у соцмережах $8026, партія "Пропозиція" витратила на платні промо $7779, сторінка "Polit Online" – $7300.
Кандидатка від "Слуги народу" на посаду мера Києва Ірина Верещук заплатила за агітацію у соцмережах $7273.
Партія "Голос" витратила $6604.
Публічна сторінка експрем'єр-міністра Володимира Гройсмана. На її рекламу в соцмережах було витрачено $6451.
Нагадаємо, опитування свідчать про те, що у парламентському рейтингу лідером є партія "Слуга народу", яку готову підтримати 25,7% серед готових голосувати і визначився з вибором.