Автор зазначає, що постачання імпортного бензину може скоротитися щонайменше на 15%, якщо Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ухвалить рішення квотувати ввезення бензину з Білорусі.
«Українські НПЗ – почасти закриті на реконструкцію, почасти працюють на Росію за толінговими схемами (переробляють російську сировину, щоб вивозити нафтопродукти до РФ) – не в змозі компенсувати таких втрат», – пише Перевозченко.
Внаслідок цього на внутрішньому ринку пише автор, спостерігатиметься дефіцит і зростання цін.
«І навіть якщо такі обмежувальні заходи не поширюватимуться на якісь окремі компанії, то хто гарантуватиме, що вони, користуючись преференціями, не диктуватимуть цін?», – зазначається у статті
За даними автора, потреби українського ринку пального на більш ніж 60% забезпечує імпорт.
Детальніше про ціни на бензин читайте тут.