Упродовж 2016-2019 років в Україну з Росії ввезли близько 18 тисяч списаних вагонів. У зв'язку з профіцитом цих вагонів в Україні сталося багатократне падіння виробництва на українських вагонобудівних заводах через відсутність замовлень, може призвести до повного зупинення цієї галузі вже наступного року. Про це 24 вересня заявили керівники вагонобудівних і логістичних компаній на прес-конференції, як передає Інтерфакс-Україна.
Вони зазначили, що зараз в Україні зареєстровано близько 190 тисяч вантажних вагонів приватної та держвласності, і за рахунок продовження термінів експлуатації близько 64 тис. вагонів (43,5% усього рухомого складу) вичерпали нормативний ресурс.
"Нині діє заборона на ввезення старих вагонів з Росії до кінця року, але лазівки все-таки знаходяться, наприклад, режим тимчасового ввезення, у нас є факти їх ввезення. Тому наполягаємо на необхідності заборони ввезення іноземних вагонів не лише в режимі імпорту, а й у режимі тимчасового ввезення до кінця 2021 року", – наполягає директор компанії "ТАС-Логістік" Володимир Іващенко.
Нагадаємо, що 15 липня на засіданні уряд схвалив проект постанови КМУ “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147”, яким встановлюється заборона на ввезення на митну територію України залізничних вагонів, попередніми власниками яких були підприємства-резиденти Російської Федерації, або вони були приписані до залізничної адміністрації РФ.