Про це повідомив віце-президент ДП "Антонов" Олександр Ківа, пише "Коммерсант-Украина".
"Антонов" відвідала делегація замовників Ан-70 – представників міністерств оборони Росії і Україні на чолі з головнокомандувачем ВПС РФ – генерал-полковник Олександр Зелін.
У рамках зустрічі, за словами Ківи, були зняті всі питання, які перешкоджали просуванню проекту. "Після спільних випробувань та внесення змін до типової конструкції літака можна буде впроваджувати його серійний випуск", – пояснив Ківа.
У Міноборони заявляли, що на Ан-70 в цьому році з держбюджету буде виділено 347 млн грн. "Кошти на літак закладені, але щоб його модернізувати і не відставати від конкурентів, їх повинно бути більше", – додавКіва.
В Україні виробництво буде організовано на київському заводі "Антонов". Майданчик, на якому Ан-70 буде збиратися в РФ, російська сторона ще не вибрала.
Як раніше заявив міністр оборони РФ Анатолій Сердюков, у цьому році пройдуть спільні випробування літака Ан-70.
Нагадаємо, за даними експертів, Ан-70 є досить конкурентоспроможними літаком на ринку. Машина здатна розвивати швидкість до 780 км/год, здійснювати польоти на відстань до 7,8 тис. км і сідати на грунтові злітно-посадочні смуги довжиною 600-800 м. Літак укороченого зльоту і посадки здатний перевозити до 300 десантників або 47 т вантажів.
До створення військово-транспортного літака Ан-70 в СРСР приступили понад 20 років тому. Після розпаду Радянського Союзу Росія взяла на себе зобов'язання з фінансування проекту на 72%, Україні – на 28%. На його реалізацію було витрачено понад $5 млрд. Однак у липні 2006 року уряд РФ прийняв рішення про припинення проекту.
У серпні 2009 року Україна і РФ відновили роботи і домовилися про створення спільного серійного виробництва Ан-70 і транспортного Ан-70Т з двигунами Д-27 компанії "Мотор Січ".