Удосконалення вимагає часу

7 Грудня 2007, 00:00

Спочатку НЛП мало слугувати насамперед психотерапії. Однак дуже швидко виявили ефективність цього методу в бізнесі. Комерційні фірми обіцяють зробити пересічних чиновників або продавців архимайстрами маркетингу. «Магія» НЛП базується на ефективній інтерперсональній комунікації. Кожен із нас щодня спілкується з іншими людьми. Ніхто не вигадує нічого самотужки – усі навчаються від інших. Кожна зустріч з іншою людиною нас змінює та залишає слід. Якщо нам пощастило: батьки були відкритими та люблячими, а оточення – цікавим, то люди нас люблять і слухаються, а успіх приходить легко. Однак, якщо ми засвоїли не найліпші взірці, а, отже, й програма наша поганенька, слід братися до роботи. Аж тут на нас чекають хлопці від НЛП: «Зміни своє життя за тиждень!», «Як стати зіркою за 10 хвилин», – кричать реклами. Іншими словами, зміни програму, дурню! 

Чи це можливо? – Можливо. Під час НЛП-тренінгів навчишся краще комунікувати та «запануєш над усім»… Та коли повернешся до справжнього життя, справжніх емоцій, справжніх грошей, то забудеш про свої 200 годин тренінгів, а твій мозок перейде на стару, неефективну, але «свою» програму, яку ти засвоював протягом, скажімо, 30 років. НЛП не гірше й не ліпше від йоги чи буддійської медитації. Скрізь можна досягти досконалості, однак  це вимагає часу та зусиль. Решта – маркетинг.