У Центрвиборчкомі наголосили, що твердження про завищення планових видатків на 7,4 млн. грн. що "складає менше 1% загальних витрат на проведення парламентських виборів", є упередженим.
"Адже під час перевірки працівникам Рахункової палати надавались пояснення, що планування витрат на проведення виборів здійснювалось в умовах невідомої кількості дільниць та учасників виборів. Так виборчі дільниці були утворені лише у квітні 2012 року, висування кандидатів у депутати завершилося у серпні 2012 року, у той час як планування видатків здійснювалось у грудні 2011 року. Тому для визначення потреби в коштах на проведення чергових виборів народних депутатів України в 2012 році Комісією цілком обґрунтовано використовувалися дані про кількість виборчих дільниць, утворених для проведення попередніх парламентських виборів", – пояснили у ЦВК.
Створення ж резерву на виплату заробітної плати членам виборчих комісій у сумі 40,2 млн. грн. у Комісії пояснили необхідністю планування коштів на виплату заробітної плати членам комісій, звільнених від виконання своїх обов’язків за основним місцем роботи згідно з урядовою постановою від 5 вересня 2012 року № 848, на підставі довідки з основного місця роботи про середню заробітну плату.
У ЦВК зауважили, що не могли враховувати різницю в оплаті праці різних категорій працівників, коливання середнього розміру заробітної плати залежно від регіону та передбачити, з якою заробітною платою переважатимуть члени виборчих комісій у цілому по Україні.
"Причиною повернення на рахунки Комісії залишків не використаних на оплату праці членів виборчих комісій коштів з наступним перерахуванням їх до Держбюджету є невчасне звернення цих осіб за отриманням нарахованої плати до банківських установ, а не причини, зазначені в прес-релізі Рахункової палати", – зауважили у ЦВК.
"На сам кінець зовсім дивними виглядають претензії Рахункової палати до ЦВК щодо неефективного витрачання коштів у сумі 955,3 млн. грн. на створення і функціонування системи відеоспостереження. Адже, як відомо, і в тому числі Рахунковій палаті, Центральна виборча комісія не була ініціатором запровадження системи відеоспостереження, а лише виконувала прийняті урядом законодавчі акти на виконання Закону України "Про особливості забезпечення відкритості, прозорості та демократичності виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року", – резюмували у відомстві.
Нагадаємо, 10 вересня у Рахунковій палаті заявили, що ЦВК неефективно витратила 955,3 млн грн на створення і функціонування системи відеоспостереження на виборчих дільницях.