Комітет Палати представників Конгресу США з науки, космосу і технологій опублікував доповідь, в якій структури РФ звинувачуються у спробах прихованої маніпуляції енергетичним ринком США через соцмережі. Про це йдеться у доповіді, яку розміщено на сайті комітету.
"Ця доповідь показує, що російські агенти створювали і розповсюджували пропагандистські матеріали в американських соцмережах в очевидній спробі вплинути на енергетичний ринок США. РФ виграє від розпалювання розбіжностей з приводу виробництва енергії в США", — заявив голова комітету, республіканець Ламар Сміт.
За його словами, російські агенти намагалися маніпулювати думкою американців про трубопроводи, паливо і зміну клімату.
"Експорт енергоресурсів США в європейські країни зростає, а це означає, що у них буде менше підстав покладатися на РФ у своїх енергетичних потребах. Це, в свою чергу, зменшить вплив Росії на Європу на шкоду РФ і до вигоди Європи. Саме тому російські агенти намагалися маніпулювати думкою американців про трубопроводи, паливо і зміну клімату ", – пояснив він.
Читайте також: Комітет США оприлюднив зразки російської пропаганди в Facebook
Зазначається, що у 2015-2017 роках у Twitter, Facebook та Instagram було розміщено 9 097 російських повідомлень чи твітів, які стосувалися енергетичної політики США.
У вересні 2017 року Сміт відправив листи в Twitter і Facebook, щоб продовжити вивчення російських спроб впливу на енергетичні ринки США через соціальні мережі.
"У листах наводилися додаткові докази того, що російські агенти займалися антиамериканською енергетичною діяльністю на різних платформах, таких як Facebook, Instagram і Twitter", – йдеться в прес-релізі.
Нагадаємо, що компанія Twitter заблокувала близько 100 облікових записів пов’язаних з Росією, які були замасковані під місцеві американські джерела новин. Також у соціальній мережі Facebook з’явився розділ з переліком акаунтів російських тролів. У розділі можна проглянути перелік сторінок в Facebook і Instagram, які були створені «фабрикою тролів» й на дописи яких користувач так чи інкаше відреагував (постивив «лайк», підписався на сторінку тощо).