За версією слідства, причиною затоплення "Булгарії" стали непридатність судна до плавання як за технічним станом, так і за рівнем підготовки екіпажу, а також недотримання вимог і правил безпеки судноплавства.
Також до причин аварії слідчі включили невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків судновласником, командним складом екіпажу, посадовими особами контрольних органів і установ, як при підготовці судна до плавання, так і при його експлуатації.
"При цьому аварія і її наслідки зумовлені саме сукупністю цих порушень", – уточнив Маркін.
Слідчі органи внесли подання на адресу Російського річкового регістра і Ространснагляду з метою недопущення повторення подібної трагедії.
Кримінальну справу порушено стосовно помічника капітана судна, суборендаря "Булгарії", експерта Російського річкового регістра і двох співробітників Ространснагляду в Татарстані. Вони звинувачуються за статтями про "надання послуг, що не відповідають вимогам безпеки життя і здоров'я споживачів", "порушення правил безпеки експлуатації внутрішнього водного транспорту", "порушення правил охорони праці" та "зловживання посадовими повноваженнями". Максимальна санкція за цими статтями – до десяти років ув'язнення.
Нагадаємо, двопалубний дизель-електрохід "Булгарія" затонув 10 липня 2011року під час грози в Куйбишевському водосховищі в Татарстані в трьох кілометрах від берега. З 208 людей, що знаходилися на борту, вдалося врятувати 79, у тому числі 10 з 40 дітей і підлітків. В аварії загинули 122 людини.
Катастрофа "Булгарії" – судна, що було побудовано в 1955 році в Чехословаччині, стала найбільшою катастрофою річкового транспорту в сучасній історії Росії.