Однак остаточні висновки передчасні – розслідування триває, ініційовані перевірки в авіакомпанії «РусЕйр», якій належав літак Ту-134, і в аеропорту вильоту – московському «Домодєдово».
Російські авіакомпанії досі експлуатують 25 аналогічних «тушок», незважаючи на те, що ті давно застаріли. Влада РФ визнає: забороняти їх польоти недоцільно, оскільки у багатьох перевізників просто немає коштів на швидку заміну авіапарку.
Віце-прем'єр Сергій Іванов, який займається в уряді транспортом, назвав попередньою аварії помилку пілота – в умовах поганої видимості він зайшов не на злітно-посадочну смугу, а правіше, при цьому порвавши електропроводи освітлення. Іванов зазначив, що це нагадує катастрофу польського Ту-154 під Смоленськом, в якій загинув президент Польщі Лех Качиньський.
Раніше в Росавіації і Мінтрансі уточнювали, що об'єкти інфраструктури аеропорту, включаючи освітлення, були справні до моменту зіткнення літака з лінією електропроводів, і відключення підсвічування на злітно-посадочну смугу навряд чи є причиною катастрофи.
Місцева влада тим часом стверджує, що в зоні авіакатастрофи не було ліній електропроводів, які міг би зачепити літак. За їхньою оцінкою, аеропорт Петрозаводська знаходиться в хорошому стані.
Росавіація вже почала перевірку «РусЕйр», за її результатами перевізника можуть позбавити сертифікату експлуатанта. Авіакомпанію на предмет транспортної безпеки перевіряє і Московська міжрегіональна транспортна прокуратура.
Нагадаємо, у ніч на вівторок літак Ту-134А-3 авіакомпанії «РусЕйр» здійснив жорстку посадку на автотрасу в кілометрі від аеропорту Петрозаводська, фюзеляж при цьому розвалився, виникла пожежа.
З 52 людей, які знаходилися на борту, загинули 44, включаючи сімох дітей. Серед загиблих – представники трьох атомних компаній, у тому числі майже все керівництво ОКБ «Гідропрес» – вони їхали до Петрозаводська на нараду, а також футбольний арбітр Володимир Петтай. Для впізнання 33 жертви авіакатастрофи буде потрібно експертиза ДНК. Серед загиблих – двоє українців.