"Я проїхав всі регіони України, якщо подивитися сьогодні наочну агітацію, то її найменше сьогодні в порівнянні з іншими політичними силами. Десь дійсно я бачу (не вказування ПР, – ред.), але там більше гасла соціальної спрямованості. Це я думаю, упущення не кандидатів, а тих партійних організацій в окремих регіонах", – зазначив він.
"Це є, це ще буде можливість обговорити, чому в деяких регіонах іноді так буває", – уточнив Рибак та додав, що позиція партії в тому, щоб приналежність до неї вказували.
"Ми націлені на те, що будемо мати більшість у парламенті", – підсумував політик.
Також Володимир Рибак сказав,що у новому скликанні Верховної Ради не буде практики голосування депутатами за своїх колег.
"Я думаю, що пройшов той час, от ви назвали таке слово, кнопкодавів. Минув час, тому, що закон інший і прийдуть вже наступні до парламенту, зовсім інші люди і там ніхто нікому вже диктувати не буде", – зазначив політик.
На питання, чи запевняє він, що депутати голосуватимуть самі, Рибак заявив: "Я вважаю, що той, хто прийде по мажоритарних округах, уже картку буде носити в кишені, і буде голосувати свідомо".
"За партійними списками теж саме. Ви побачите, що люди будуть дещо інші. Парламент буде інший", – підсумував "регіонал".
Як повідомлялось, президент групи SA Political Communications, керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, посилаючись на моніторинг компанії Doors Consulting, повідомив, що найбільше на зовнішню рекламу для передвиборчої агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів – 8 млн, Комуністична партія – 6 млн, а Віктор Медведчук – 5 млн.
Крім цього, згідно з моніторингом, продовж першої половини липня на зовнішню рекламу по 2,5 млн грн. витратили партії Наталії Королевської та Віталія Кличка.
Реклама опозиції обійшлася ж у 1 млн 250 тис грн.