"Попередньою причиною було те, що в нас на сьогодні у районі станції "Осокорки" та інших станцій проходить реконструкція проспекту Бажана. Реконструкція проспекту Бажана йде варварським методом, немає жодної документації, з метрополітеном ніхто ці роботи не погоджує", – повідомив він.
Мелещенко зазначив, що в результаті роботи важкої техніки сталося порушення гідроізоляції метрополітену.
При цьому під час сильних паводків і потепління сталося потрапляння вологи в одне з рознімань світильника, внаслідок чого сталося загоряння.
Він повідомив, що "Київський метрополітен" звертався в комунальну корпорацію "Київавтодор", однак поки на це звернення керівництво "Київавтодору" ніяк не відреагувало, і триває виконання робіт у зоні дії метрополітену без узгодження й попередження метрополітену.
Нагадаємо, раніше "Київський метрополітен" назвав причиною загоряння світильника на станції "Осокорки" проникнення в нього вологи, що сталося внаслідок танення снігу й осідання ґрунтів.
14 березня близько 17:00 на платформі станції "Осокорки" сталося загоряння пластикового покриття стелі. Їдкий дим поширився по всій станції, людей довелося евакуювати, а станцію тимчасово закрити. При цьому обійшлося без потерпілих.
Як повідомлялось, у київському метро з початку року трапилося кілька аварій.
Міністерство надзвичайних ситуацій пропонує Кабміну зобов'язати КП «Київський метрополітен» невідкладно привести свої об'єкти в належний протипожежний стан.