У поліції похвалилися відкриттям нового call-центру в Києві

1 Грудня 2015, 20:44

У Києві запрацював оновлений call-центр поліції. Подібні центри створюватимуться на базі територіальних підрозділів. Вдосконалена система дозволить прийняти кожне звернення громадян по допомогу до правоохоронців. Про це повідомив начальник Департаменту інформаційної підтримки та координації поліції Нацполіції України Олександр Замислов.

За його словами, було прийняте рішення про створення служби прийому і реагування на звернення громадян, які надходять по лінії 102.

"Для цього у МВС був створений окремий напрямок, який зараз займається впровадженням цієї системи", – зазначив Олександр Замислов.

Читайте також: У Києві почали тестувати колишніх міліціонерів, які хочуть працювати в Нацполіції

Система заснована на технічних рішеннях, які свого часу були випробувані на базі чергової частини і системи керування нарядами ГУМВС м. Києва. Зараз можливості цієї системи вдосконалюються і розширюються.

Зокрема, на рівні обласних управлінь поліції будуть створені подібні центри. Інформація від них надходитиме до єдиного інформаційного центру у столиці – так званого call-центру. Цю інформацію оброблятиме група операторів, які є незаангажованими і незалежними від стороннього впливу. Вони прийматимуть дзвінки і, в разі необхідності, передаватимуть інформацію диспетчерам "102", які направлятимуть наряди на місце події.

Замислов зазначив, що впровадження такої системи прийому і реєстрації звернень дозволить гарантовано прийняти кожен дзвінок, яких лише в Києві за добу надходить від двох до трьох тисяч. Крім того, не буде можливостей для підміни кваліфікації злочину, про який повідомляє заявник, або взагалі приховування факту звернення до поліції.

З новацій у системі передбачено СМС-інформування заявника про реєстрацію звернення та етапи його розгляду, а також контроль за діяльністю кожного наряду поліції і координація їхніх спільних дій.

Подібні інформаційні системи створюються по мірі запуску проектів нової патрульної служби. Зараз такі системи вже працюють у Києві, Одесі, Львові і Харкові. Днями відкрилася чергова частина в Ужгороді, де присягу прийняли нові патрульні поліцейські Закарпаття. До кінця року системи прийому звернень запустять у Луцьку і Дніпропетровську.