Великий скульптурний салон може претендувати на звання мистецької події сезону. Адже публіка матиме нагоду не лише оцінити доробок близько 50 провідних українських художників, а й ознайомитися з непростими «Простими лініями» британського скульптора Цадока Бен-Девіда. Останній у межах свого проекту представлятиме три роботи: «Чорні квіти», «Чорне поле» та «Еволюція і теорія». Гра романтики і дійсності в науці, втрата зв’язку людини з Землею, пошук меж між живим і неживим, справжнім і штучним – ці та чимало інших мотивів промовляють до глядача. 17 тисяч виготовлених і розфарбованих вручну металевих квітів інсталяції «Чорне поле» автор створив під впливом ілюстрацій з енциклопедій Вікторіанської доби, книг із європейських монастирів і мусульманських медичних трактатів, ботанічних малюнків майстрів Північного Ренесансу. А інсталяція «Чорні квіти» – це метафора людського життєвого досвіду, у вужчому сенсі – спроба поетизувати наукові дослідження. Загравання з наукою Бен-Девід продовжує й у роботі «Еволюція та теорія», сформованій із 250 вирізаних із алюмінію чорних скульптур.
Митець, що вже став класиком скульптури, вкотре доводить суб’єктивність людського сприйняття. Як і знаменитий сад каменів у буддійському храмі Реан-цзи, деякі роботи Цадока мають властивість змінювати своє емоційне напов-нення залежно від точки споглядання, що породжує своєрідний діалог-гру із глядачем. Твори Бен-Девіда вражають не лише концепцією, а й масштабністю. Зокрема, загальна площа «Простих ліній» сягає 600 м2 виставкового простору.
Традиція Великого скульптурного салону налічує шість років, у межах цієї події в Україні вже експонували скульптури Генрі Мура, Пабло Пікассо, Огюста Родена, Сальвадора Далі, також були здійснені подорожі в минуле, в добу бронзи та Середньовіччя, представлені шедеври Олександра Архипенка й Івана Георгія Пінзеля. Цього разу Україну представлять проекти Олександра і Тамари Бабак «Каберне», «Ти тут тепер» Миколи Малишка, «Майстерні» Олександра Сухоліта, «Самурай і миша» Івана Гамольського й Олександра Моргацького тощо.