У НАЗК розповіли, коли перевірять декларації працівників СБУ

15 Квітня 2017, 21:35

Декларації працівників СБУ будуть перевірені після того, як буде затверджено порядок подання е-декларацій за спеціальною процедурою для окремих категорій держслужбовців. Про це заявив заступник голови Національного агентства з питань запобігання корупції Руслан Радецький.

За його словами, він відповідав за розробку відповідного порядку, який все ще не затверджений.

"Так, я цим займався, не заперечуватиму, бо мусив забезпечувати прийом е-декларацій і одночасно забезпечити нерозкриття працівників контррозвідки. Посадові особи керівництва цих служб чітко визначені у статті 3 закону "Про запобігання корупції", і дані службові посадові особи мають подавати декларації. Але не забуваймо, що цей закон було прийнято у 2014-му р., а нормативний акт СБУ про таємність датується ще початком 2000-х років. І працівники СБУ нам повідомили, що у зв'язку з таємністю їхніх адрес, місць проживання близьких ці декларації перебувають у них", – пояснив Радецький, додавши, що НАПК досі не отримало дозволу на роботу з таємними документами.

Посадовець запевнив, що робить все для того, аби порядок перевірки декларації працівників СБУ було затверджено.

Читайте також: Після технічних робіт із сайту НАЗК зникли декларації близько 100 прокурорів — ЗМІ

"Він уже був попередньо схвалений на засіданні НАЗК і відправлений на погодження зацікавлених органів, а їх на сьогодні більше десятка. Після надходження всіх пропозицій ми винесемо це питання на останню погоджувальну нараду й одразу — на засідання НАЗК. Тепер я вам поставлю запитання: як мені бути? Є старий відомчий наказ СБУ, який залишається чинним, а є закон, що з'явився у 2014-му році. Відомчий акт має бути скасований, але ж я не міністр юстиції, я не голова СБУ. Після того, як ми отримаємо Порядки, повірте мені, всі їхні декларації будуть перевірені", – наголосив він.

Як повідомлялося, Національне агентство з питань запобігання корупції завершило перевірку близько трьох тисяч електронних декларацій.

Нагадаємо, 1 квітня завершився другий етап е-декларування, який почався 1 січня 2017 року, під час якого декларації мали подати усі публічні службовці України – близько 700-800 тисяч службових і посадових осіб, які працюють в органах влади та місцевого самоврядування, у державних та комунальних установах, закладах і організаціях. 

Під час першого етапу (з 1 вересня) декларації подавали вищі посадові особи та службовці середнього рівня.