Фахівці Державної аудиторської служби України під час планової ревізії у Міністерстві охорони здоров’я України виявили втрат на суму 1,6 млн грн. Про це повідомляється на сайті Держаудитслужби.
У відомстві зазначили, що для перевірки було обрано період з 1 серпня 2013 року по 1 травня 2016 року та окремі питання фінансово-господарської діяльності за період з 1 січня 2012 року по 31 червня 2013 року.
Так, з 2015 року міністерство розпочало проведення державних закупівель лікарських засобів та медичних виробів через три міжнародні спеціалізовані організації, яким наприкінці того ж року воно переказало авансом більш як 2 млрд 197 млн грн. З огляду на умови укладених угод, міністерство коштом держбюджету має сплатити згаданим організаціям майже 111 млн грн комісійної винагороди.
Як з’ясувалось, станом на 1 травня 2016 року спеціалізовані організації не поставили товару на суму понад 1 млрд 885 млн грн (або 85%), зокрема, на суму більш як 574 млн грн порушено умови угод в частині постачання медикаментів протягом шести місяців з дня попередньої оплати.
Також, міністерство, за рахунок коштів з державного бюджету, зайво сплатило 1,4 млн грн спеціалізованій організації за поставлені лікарські засоби та вакцину через включення до їх вартості непідтверджених витрат з доставки.
Водночас неналежний моніторинг рівня забезпечення закладів охорони здоров’я товарами та перерозподілу їх залишків призвели до псування медикаментів на суму 2,5 млн грн. Крім того, у медичних закладах станом на 01 березня 2016 утворились залишки медикаментів із простроченим терміном придатності на загальну суму 1,4 млн грн.
Протягом 2013–2015 років та І кварталу 2016 року міністерство коштом державного бюджету профінансувало 252,3 млн грн на утримання патронатної служби Товариства Червоного Хреста України, яка не здійснювала діяльності у сфері охорони здоров’я.
Матеріали ревізії передано до правоохоронних органів, а про її результати поінформовано Кабінет Міністрів України.
Нагадаємо, під час ревізії у Держрезерві виявили порушень на майже 28 млн гривень.