Перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова повідомила, що з бюджету України не було витрачено "жодної копійки" на розробку українського бренду Ukraine NOW. Про це у п’ятницю, 18 травня, передає "Укрінформ".
"У соціальних мережах кожний "художник", кожний "митець" соцмережі вважав за необхідне висловити свою позицію з приводу цього бренду. Ми хочемо спростувати міф про те, що він дорого обійшовся для державного бюджету. Нуль гривень нуль копійок коштував цей бренд для бюджету України. Його розробляло одне з кращих агентств Banda Agency", – заявила. Джапарова.
Вона також наголосила, що немає підстав також говорити про те, що ухвалення проекту бренду Ukraine NOW UA залежало від однієї людини. Заступник міністра Мінінформполітки пояснила, що до складу комісії, яка опікувалася цим питанням, увійшло 25 представників органів державної влади, народних депутатів, досвідчених рекламістів.
Після затвердження проекту Ukraine NOW UA урядом, Мінінформполітики разом з партнерами перейде до другого етапу – розробку модульного брендбуку, аби якнайшвидше надати можливість використовувати його у різних формах.
Зазначимо, 10 травня уряд ухвалив єдиний бренд України, що слугуватиме ефективнішій популяризації України у світі.
Нагадаємо, минулого року Укрпошта представила новий логотип і слоган.