У Луцьку пройде четвертий West Media Forum на тему “Брендам потрібні медіа”

7 Листопада 2019, 15:43

у Луцьку на території спортивно-розважального комплексу "Адреналін Cіті" 29 листопада вчетверте відбудеться West Media Forum. Як зазначається, цьогоріч організатори вирішили зробити подію міжгалузевою та запросити не лише журналістів, а й маркетологів, піарників та підприємців.

 

Тему форуму – "Брендам потрібні медіа" – обрали зважаючи на сучасні виклики та потреби регіонального ринку реклами. Так, запрошені спікери поділяться досвідом написання нативної реклами, розкажуть про світові тренди й пояснять, як можна "виміряти" ефективність того чи іншого матеріалу. Також ітиметься про стандарти реклами, "підводні камені" та законодавство.

 

Під час події відбудеться три панельні дискусії з залученням спеціалістів з різних регіонів України. Зокрема керівниця нативних проектів видання "Liga.net" Катерина Венжик, заступник директора з продажів інтернет-холдингу "Українська правда" Андрій Швайка, маркетинг-директорка FinTech-журнала "PaySpace Magazine" Тетяна Кулькова та інші.

 

"Питання якісної реклами у медіа – дуже актуальне, як для журналістів, так і власників бізнесу. Важливо не лише «продати» продукт бренду, а й завоювати лояльність клієнтів. Саме тому так багато компаній зараз акцентують увагу на людях, команді та соціальних проєктах, а не лише на товарі, чи послузі. Зрозуміло, що сформувати позитивну репутацію можна заручившись підтримкою медіа, однак доволі часто складно обрати канал та формат, аби реклама була ефективною та направлена саме на потрібну цільову аудиторію. Для ЗМІ наболілою є тема монетизації, а тому зараз усі шукають нові підходи до рекламодавців, відповідно й нові форми подачі інформації", – окреслюють проблематику форуму організатори.

 

Організатор заходу – видання "Бізнес.Район", генеральні партнери "СІД медіа груп" та PMBA Бізнес-Академія.

 

Вхід на подію вільний за умов попередньої реєстрації. Здійснити її можна на сайті West Media Forum.