У латвійській авіакомпанії виник скандал через популяризацію радянського свята

20 Лютого 2013, 11:15

"Маркетинг і стратегія продажів підприємства повинні відповідати статусу і відповідальності національного перевізника", – заявив міністр зв’язку Айвіс Роніс.

Брікшенс, на думку міністерства, не забезпечив на належному рівні контроль за роботою підприємства. У результаті виникла ситуація, коли латвійський національний авіаперевізник популяризує свято Червоної армії, яка отримала свою назву на честь перемоги над німецькими силами у містах Нарва і Пскові. Міністр також зажадав пояснень від airBaltic.

19 лютого авіакомпанія розповсюдила рекламу, в якій були запропоновані знижки на квитки. Текст реклами свідчив: "А ти знаєш, що 23 лютого в Східній Європі відзначається Міжнародний день чоловіків? На честь цього свята ми приготували подарунок для всіх – подарунковий ваучер вартістю EUR 20 на покупку польотів в обрані напрямки в березні і квітні. Життя дано не тільки для того, щоб працювати! Лети в Мюнхен, Мілан, Берлін, Хельсінкі, Рим, а також інші дивовижні напрямки, і відчуй свободу від повсякденної рутини! Поспіши, пропозиція в силі лише 1 день!"