Трагедія сталася в провінції Чжецзян.
Близько 20:30 за місцевим часом (15:30 за київським часом) в суботу поїзд, який прямував з Ханчжоу в Фучжоу, зупинився через удар блискавки. Поїзд Пекін-Фучжоу, який йшов слідом за ним, не зміг загальмувати і врізався в передній склад.
Від удару два вагони зійшли з рейок і впали з моста.
На місці події працюють рятувальники і урядова комісія на чолі з віце-прем'єром Чжан Децзяном. Достовірної інформації про кількість пасажирів у двох складах немає.
Потяги серії D представляють перше покоління швидкісних міжміських поїздів у Китаї. Їхня середня швидкість складає 160 км/ч.
Кожного року Китай витрачає мільярди доларів на будівництво швидкісних залізничних доріг.
Минулого місяця була запущено сполучення на лінії Пекін-Шанхай. Потяги, що рухаються зі швидкістю 300 км/ч, скоротили час у дорозі між двома містами менш ніж до п'яти годин.
Втім, плани уряду щодо розвитку швидкісного сполучення нерідко піддаються критиці. Так, лінія Пекін-Шанхай обійшлася країні в 33 млрд доларів.
Для більшості простих китайців квитки на швидкісний експрес залишаються занадто дорогим задоволенням. Багато хто вважає, що доцільніше було б направити ці кошти на поліпшення роботи існуючих ліній.
Крім того, як передає ВВС, багато хто побоюється, що корупція при будівництві нових ліній могла позначитися на безпеці пересувань.
Остання масштабна залізнична катастрофа в Китаї сталася в 2008 році. Тоді в районі міста Цзибо зіткнулися два пасажирські потяги, внаслідок чого загинули 66 і були травмовані майже 500 осіб.
Зазначимо, що з початку червня Китай потерпає від повеней і зсувів, у результаті яких загинули або зникли без вісті більше 460 осіб.