У Китаї заборонили рекламу розкішних авто і дорогих вин

22 Березня 2011, 12:29

За даними газети China Daily, з метою збереження гармонії в суспільстві, рекламу дорогих товарів, а також товарів розкоші заборонять.

Указ, виданий минулого четверга пекінським бюро промисловості та торгівлі (промисловою палатою Пекіну) перш за все стосується реклами вин, автомобілів та нерухомості.

На думку китайських експертів така реклама провокує поширення «гедонізму та культу закордонних товарів», а також провокує незадоволення та агресію серед бідніших верств населення.

Заборона набуває чинності з квітня 2011 року. Максимальний штраф за порушення складає близько 30 тисяч юанів (приблизно 4500 дол).

Минулого тижня ініціативу пекінської влади підхопили і керівники інших провінцій та ввели заборону на слова «найкращий» та «унікальний». Такі дії місцевих урядів аргументовані підтримкою загального вектора розвитку країни з акцентом на зменшення частки іноземних продуктів в країні та розвитку внутрішньої економіки Китаю.

При цьому, за даними рейтингу журналу Forbes, до списку мільярдерів у 2011 році потрапили 115 китайців. Всього у рейтингу всього три країни, від яких до списку найбагатших людей світу потрапили більше 100 осіб – Китай, США і Росія. Від України до списку потрапило 8 мільярдерів.

Позначки: