У Києві запустили п’ять електронних адміністративних послуг

30 Вересня 2015, 14:47

У Києві запущено п'ять електронних адміністративних послуг, у тому числі отримання субсидій і реєстрація місця проживання. Про це повідомив активіст ICT Competence Center (створили портал електронних послуг IGOV.org.ua – Ред.) Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.

Через портал можна буде крім вищевказаних послуг також здійснити зняття з реєстрації місця проживання, отримати довідку про участь у приватизації житлового фонду та довідку про облік громадян, яким необхідна підтримка держави по житловим умовам.

Як зазначив Дубілет, запуск послуг відбувся спільно з командою Київської міської державної адміністрації.

"Послуги для Києва доступні на порталі iGov, а також на окремому домені es.kievcity.gov.ua", – зазначив він.

Раніше в Києві була запущена послуга реєстрації автомобілів з пробігом.

Як повідомлялося, в червні поточного року IT-волонтери, які об'єдналися в ICT Competence Center, у співпраці з українськими органами виконавчої влади запустили портал електронних адміністративних послуг – IGOV.org.ua.