З цієї суми 39,00 млн грн. піде на підготовчі роботи та комплекс робіт по будівництву фундаментів з облаштуванням буро-ін’єкційних паль. Ще 272,00 млн грн. коштуватиме безпосередньо будівництво виробничого корпусу №3, призначеного для середнього та капітального ремонту швидкісних поїздів.
Ремонтний корпус будуватимуть на технічній пасажирській станції Київського залізничного вузла в районі станції Дарниця, яку створили для обслуговування швидкісних міжрегіональних поїздів «Rotem» фірми «Hyundai». Окрім самого приміщення у вартість будівництва входить облаштування зовнішніх мереж і споруд водопостачання, каналізації, теплопостачання та об’єктів енергетичного господарства.
Будівельні роботи мають звершити вже до кінця цього року, фінансують проект з власних коштів залізниці.
Засновником київського ТОВ «Інтех компані» є донеччанин Антон Максимов. Компанія зареєстрована по просп. Повітрофлотський, 54, кв 6. В цій же квартирі зареєстровано ще кілька десятків підприємств. Фірма була заснована в 2009 під назвою «Правда комунікейшн» і спочатку займалась рекламною діяльністю.
З 2011 року «Інтех компані» отримало будівельні підряди по станції Дарниця на 495,69 млн грн.
Разом з тим, напередодні відставки віце-премєра-міністра інфраструктури Бориса Колеснікова у 2012 році податківці провели перевірку Південно-Західної залізниці. З’ясувалось, що «Інтех-компані» та ТОВ «Ліапроф», яка отримала на будівництво Дарницької станції підряди на 349,63 млн грн., більшу частину отриманих коштів перераховували іншим фірмам. А ці фірми не мали «ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт, що може вказувати на те, що роботи за договорами підряду були виконані не в повному обсязі, а державні кошти могли бути привласнені».
Прокуратура за отриманими даними податківців у 2012 році зверталась до суду за дозволом провести позапланову перевірку Південно-Західної залізниці. Однак Печерський райсуд такого дозволу не дав.
Директор Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин тоді зберіг свою посаду.