У КВУ повідомили, скільки коштів партії витратили на рекламу – інфографіка

21 Лютого 2019, 11:57

Комітет виборців України повідомив, що на оплату реклами впродовж жовтня-грудня 2018 року парламентські політичні партії витратили 147 млн. грн, з яких понад 43 млн.грн – гроші Держбюджету. Про це в четвер, 21 лютого, повідомляє прес-служба КВУ, з посиланням на дані звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року.

 

 

Як зазначається, найбільше спрямували на пропагандистську діяльність партії ВО "Батьківщина", Радикальна партія Олега Ляшка та "Народний Фронт".

 

"ВО "Батьківщина" витратила в жовтні-грудні на рекламну діяльність 57 млн. грн. Із них 45 млн. було спрямовано на рекламу по телебаченні. Більшість коштів отримали ТОВ "Старлайт Бренд Контент" і ТОВ "Глобал Медіа Груп". Гроші перераховані в якості оплати за розміщення реклами на телебаченні. Ще 11 млн. було витрачено на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти). Радикальна партія Олега Ляшка витратила на пропагандистську діяльність 46 млн. Із них 28 млн. – на рекламу по ТБ, 14 млн. – на зовнішню рекламу, 3 млн. – на розміщення реклами в друкованих ЗМІ", – йдеться в повідомленні.

 

Водночас у КВУ заявили, що "Народний Фронт" спрямував на пропагандистську діяльність 31 млн. Найбільше витрачено на рекламу по телебаченню – 17 млн. Гроші отримали ТОВ "Медіа Партнерство Баінг", ТОВ "Глобал Медіа Груп", ТОВ "Старлайт Бренд Контент".

 

"Експерти пов’язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Кошти перераховані в якості оплати "за розміщення рекламних матеріалів на телебаченні". "Народний Фронт" заплатив за рекламу грошима, отриманими з Державного бюджету України", – зазначається в повідомленні.

 

Крім того, у КВУ додали, що "Самопоміч" за жовтень-грудень витратила на пропагандистську діяльність 8 млн. грн., БПП – 3 млн., "Опозиційний блок" – 0 грн.

 

"Самопоміч" і БПП, як і "Народний Фронт", використали для оплати реклами переважно бюджетні кошти. При цьому БПП і Опоблок проводили активні кампанії зовнішньої реклами, однак, ймовірно, вона оплачувалася припартійними громадськими організаціями і витрати на неї не відображені у звітах партій. Загалом шість парламентських партій за період жовтня-грудня витратили на діяльність 290 млн. Таким чином на рекламу було витрачено кожну другу гривню (147 млн. із 290 млн.)", – додали в Комітет виборців.

 

Нагадаємо, 6 березня 2018 року Комітет виборців України повідомив, що впродовж жовтня-грудня 2017 року парламентські політичні партії витратили 199 млн. грн, з яких 197 млн.грн – гроші Держбюджету.