Комітет виборців України повідомив, що впродовж жовтня-грудня 2017 року парламентські політичні партії витратили 199 млн. грн, з яких 197 млн.грн – гроші Держбюджету. Про це в середу, 6 березня, повідомляє прес-служба КВУ, з посиланням на дані на основі звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за IV квартал 2017 року.
Як зазначається, близько 56 млн. грн було спрямовано на рекламу в ЗМІ, з них 40 млн. грн склали витрати на рекламу по телебаченню, що є рекордним показником.
"Партії витратили на рекламу по ТБ стільки ж коштів, скільки на зарплати (27 млн.) та оренду приміщень (15 млн.) разом взяті", – йдеться в повідомленні.
За даними КВУ, найбільше грошей на рекламу витратила ВО "Батьківщина" та "Народний Фронт" – 63% та 33% від загальних витрат партій.
Згідно з повідомленням, "Народний Фронт" заплатив за розміщення реклами на телебаченні 18 млн. грн.
"Кошти отримали ТОВ "Медіапартнество", "Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких експерти пов’язують із такими телеканалами як ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Призначення коштів – розміщення рекламних матеріалів на телебаченні", – зазначили в КВУ.
Водночас "Батьківщина" витратила на рекламу по телебаченню 10 млн. грн.
"Із них понад два мільйони було заплачено за виступи на телеканалі "Інтер", 96 тис. – за виступ на телеканалі ICTV. Також понад чотири мільйони було перераховано за виступи ТОВ "Старлайт Бренд Контент", три мільйони – ТОВ "Глобал медіа груп", – додали в комітеті.
Крім того, у Комітеті виборців завили, що "Опозиційний блок" та Радикальна партія Олега Ляшка витратили на рекламу по 18% від загальних витрат.
Так, "Опозиційний блок" перерахував понад п’ять мільйонів гривень із загалом шести ТОВ "Інтер реклама центр". А Радикальна партія витратила на рекламу по ТБ два мільйони гривень. А саме –понад 950 тис. грн отримало "Інформагентство "112-Україна", ще 800 тис. – ТОВ "Телеканал "Прямий".
Зазначається, що БПП "Солідарність" витратила на рекламу на телебаченні 8% від всіх коштів, "Самопоміч" – 1%.
Нагадаємо, 4 грудня Комітет виборців України повідомив, що проаналізував звіти парламентських партій з вересня 2016 року по вересень 2017 року та визначив, що політичні сили сукупно витратили 109 млн. грн на оплату рекламних матеріалів.