За його словами, пропозиції міністерства дозволять забезпечити надходження до бюджету на рівні 1,5 млрд. грн.
«Не йдеться про підвищення тарифів на дизельне пальне, йдеться про те, щоб прибрати 4 групи, за якими сьогодні платиться акциз, і зробити одну ставку на максимальному рівні», – сказав Єфименко.
Він повідомив, що на сьогодні ставки акцизу на дизельне пальне становлять 42 євро, 62 євро, 69 євро і 90 євро. При цьому, за словам Єфименка, за максимальною ставкою на сьогодні розмитнюється менш як 1% пального, що ввозиться в Україну.
«Ми вважаємо, що наша пропозиція не призведе до підвищення цін на товари широкого споживання, тому що ми не забираємо у тих, хто платить за товари, а пропонуємо збільшити витрати у тих 3-4 трейдерів, які сьогодні мають надприбутки», – сказав чиновник.
Як повідомлялось, нещодавно Міністерство інфраструктури направило в Кабінет міністрів законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України», в якому, зокрема, пропонує збільшити акцизний збір на нафтопродукти. Найрадикальніше пропонується підвищити акцизний збір на дизельне пальне. Так, акцизний збір на найпоширенішу марку дизпального класу Євро-4, на яку припадає близько 70% ринку України, Мінінфраструктури пропонує підвищити більш ніж у 2 рази – до 100 євро за тонну.
На думку експертів пропоноване Мінінфраструктури підвищення акцизу приведе до зростання цін на дизпаливо для кінцевого споживача на 60 коп./л, на бензин – на 20 коп./л. У свою чергу пропонований Миненерговугілля рівень мит на імпортні нафтопродукти викличе зростання цін на АЗС на 0,80 і 1,30 грн./л відповідно на дизпаливо і бензин. В результаті, «податковий» дуплет приведе до зростання цін на пальне на 1,5 грн./л.