У Колеснікова витратять 26 млн на пропаганду досягнень України

11 Серпня 2011, 12:50

За створення та розміщення програми «Ukrrainian Life» 7,28 млн грн. отримає ТОВ «ЕС комюнікейшн груп». Згідно з конкурсною документацією, потрібно виготовити 7 випусків програм хронометражем до 4 хвилин. Кожну програму слід розмістити 10 разів, до кожної програми потрібно випустити 20 анонсів хронометражем до 30 секунд. Всі випуски мають вийти в серпні 2011 року. Програма «з елементами комп’ютерної графіки та музичним оформленням у форматі DVD» має бути озвучена наступними мовами – англійська, французька, німецька, італійська, іспанська, португальська, російська, турецька, фарсі, арабська и українська.

ТОВ «Смарт Студіо» отримає 18,72 млн грн. за виготовлення та розміщення на Euronews з серпня 2011 року по березень 2012 року 18 випусків телепрограми «Euro 2012» хронометражем 4 хвилини. Кожен випуск, озвучений 11 мовами, повинен вийти 20 разів, також до кожної програми повинні вийти по 20 анаонсів хронометражем 30 секунд.

Зміст обох програм повинен «забезпечити тематичну спрямованість та задовольнити потребу в засобах наочної пропаганди», йдеться в технічному завданні.

«Існує потреба у виготовленні та розміщенні телепрограм інформативного характеру з висвітлення позитивних рис ведення бізнесу в Україні, культурного надбання, повсякденного життя українців, тощо та підготовки України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року»

ТОВ «Смарт Студіо» засновано Наталією Крамаренко. Вона разом з Юрієм Каплуненко є також засновником ТОВ «ЕС комюнікейшн груп». Раніше «ЕС комюнікейшн груп», яке володіє телеканалом «Українській бізнес ресурс» (UBR) та виготовляє блоки ділових новин для НТКУ («Перший національний»), раніше неодноразово отримувало єврофутбольні підряди Нацагентства і інших державних закладів.

Як повідомлялось, Європейський футбольний союз (УЄФА) підготує за свій рахунок 16 промо-роликів про чотири українських і чотири польських міста, у яких проходитимуть матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

 

Нагадаємо, у листопаді минулого року було презентовано промо-кампанію України до Євро-2012 року, у рамках якої також було знято рекламний ролик із назвою «Увімкни Україну».

А у грудні Нацагентство з підготовки до Євро-2012 року витратило 19,4 млн грн. на розміщення рекламних роликів «для формування позитивного іміджу для європейського споживача» в ефірі іноземних телеканалів. Гроші були витрачені через держпідприємство «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» за процедурою «закупівля у одного учасника».