У Кличка придумали як боротися із “накрутками” голосів під петиціями

10 Червня 2016, 18:41

Команда підтримки ресурсу петицій до Київської міської ради розробляє нову версію програмного забезпечення електронних петицій, яка дозволить перевіряти валідність голосів з використанням мобільних телефонів за допомогою СМС. Також передбачається здійснення посиленої верифікації з використанням BankID, електронного цифрового підпису та картки киянина. Про це заявив заступник міського голови, секретар Київради Володимир Прокопів, повідомляє прес-служба Київради.

За його словами, використання модифікованих засобів авторизації дозволить ускладнити можливості фальсифікацій та краще персоніфікувати результати голосування на підтримку петицій. Адже іноді, за підсумками аналізу, трапляються факти “накруток” голосів. Для цього несумлінні громадяни застосовують масове голосування з тимчасових електронних адрес, можуть голосувати з одних і тих же IP адрес чи голосувати протягом короткого проміжку часу з однієї й тієї ж версії браузера, до того ж рідко поширеної.

"Трапляються випадки, коли всі три ознаки фіксуються одночасно. Це не залишає сумнівів у цілеспрямованій фальсифікації голосів на підтримку петиції та бажанні викривити результати голосування. Такі голоси — відраховуються. І петиція розглядається тоді, коли всі необхідні 10 тисяч голосів на підтримку електронного звернення реальні”, — наголосив Прокопів.

Він також зауважив, що протягом останнього місяця було підтримано два електронних звернення. Перше – “Щодо запровадження обов’язкової системи штрафів за неприбирання собачих відходів на вулицях” було направлено на розгляд постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу. Депутати профільної комісії підтримали петицію в частині обов'язкового виконання вже прийнятих законодавчих та нормативних актів стосовно цієї проблеми.

Друга петиція стосується заборони проведення “КиївПрайд-2016”. Її мають розглянути чотири постійні комісії Київради: з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків; з питань регламенту та депутатської етики; з питань дотримання законності, правопорядку та запобіганню корупції, а також з питань культури, туризму та інформаційної політики.

Загалом було зареєстровано 3526 звернень громадян. Із них 29 набрали більш ніж 10000 голосів на підтримку і були прийняті до розгляду київською міською владою.