У Януковича пояснили, що орендували дорогий вертоліт для економії палива

5 Серпня 2011, 15:43

На Банковій вказують, що вітчизняні Мі-8 та МТВ-1 вміщують 9-11 пасажирів, мають крейсерську швидкість 220 км/год, а максимальну дальність польоту 550 кілометрів.

У той же час вертоліт Augusta-139 вміщує лише 6-9 пасажирів, крейсерську швидкість 306 км/год, максимальну дальність польоту 700-1000 км.

При цьому Augusta-139 спалює за годину 280 літрів пального, а вітчизняні літаки – 580.

"Вертоліт Augusta-139 витрачає менше пального при можливості здійснювати польоти на більш далекі відстані. На одну годину вертоліт Augusta-139 витрачає на 300 кг пального менше, ніж Мі-8, що при середній вартості палива складає економію 3500 гривень (орієнтовно) на годину польоту", – йдеться в поясненні Адміністрації Януковича.

Щодо придбання літака Falkon, то це пояснили необхідністю оперативного перевезення офіційних делегацій з невеликої кількості осіб до малих аеропортів, які не можуть прийняти літаки більших розмірів. Також вказується, що в деяких поїздках, де делегація не перевищує 10 осіб, використовувати великі літаки економічно не доцільно.

Крім того, в Адміністрації Президента зазначили, що в авіапарку державного авіаційного підприємства "Україна" з 8 літаків лише два мають вік менше 25 років.

Нагадаємо, державне авіаційне підприємство "Україна" витратить 8 мільйонів гривень на оренду повітряного судна Falcon 900. Постачальником буде ТОВ "Центравіа".

На початку року Держуправління справами вже орендувало у "Центравіа" гвинтокрил AUGUSTA 139, бортовий номер UR-CRB, який обійдеться державному бюджету в 7,5 мільйонів гривень.