Від банку в підписанні взяв участь директор Департаменту муніципальної та екологічної інфраструктури ЄБРР Жан-Патрік Марке.
Кредит надається строком на 15 років з відстрочкою виплати тіла кредиту на 4 роки. «Враховуючи високу комерційну привабливість проекту, ставка складає Euro LIBOR+1%, що є однією з найнижчих ставок», – зазначено в повідомленні.
Як заявив голова облдержадміністрації Олександр Вілкул, найближчим часом оголосять тендер, який визначить компанію-будівельника.
Експлуатаційна довжина другої пускової ділянки метрополітену – 4 кілометри, до неї ввійдуть три нові станції: «Театральна», «Центральна» і «Музейна».
Нагадаємо, Дніпропетровська міська рада на сесії 30 травня затвердила проект завершення будівництва метрополітену в місті і дала згоду на залучення кредитних ресурсів від Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку для завершення його будівництва.
Європейський банк реконструкції і розвитку в березні ухвалив рішення виділити Дніпропетровську 152 млн євро на будівництво метрополітену.
Будівництво метро в Дніпропетровську триває понад 30 років. Цей метрополітен є одним із найкоротших у Європі і складається з єдиної лінії з шести станцій довжиною менш як 8 кілометрів.Лінія не охоплює центру міста, йдучи від вокзалу в бік однієї з околиць.
Наразі споруджуються ще три згадані станції в центральній частині Дніпропетровська. Їхня добудова була пріоритетним об’єктом до Євро-2012, поки місто претендувало на право проведення чемпіонату, потім через нестачу коштів роботи зупинили.