У четвер, 15 червня, у Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метрополітену. Про це повідомляє прес-служба міськради.
Зазначається, що це перший за понад 20 років експериментальний вибух, який тривав 7 секунд.
"Випробування пройшло на перегоні між станціями «Вокзальна» та «Театральна» на глибині 48 метрів. Вибухові роботи не перевищили технічних норм і за рівнем коливань вклалися у показники трамваю. Вони допоможуть відстежити геологічні зміни та скорегувати подальший перебіг добудови метрополітену.", – йдеться у повідомленні.
Тепер метробудівці готуються до наступних вибухових робіт і прибирання породи.
"Специфіка розбудови підземки у Дніпрі – це складні ґрунти та підземні води. Крім того, у центральній частині міста розташовано чимало історичних пам'яток", – додали у прес-службі.
Повідомляється, що експериментальні вибухи проводять не на повну потужність. Під час випробувань також буде протестовано нову методику австрійського зразка. Це – технологія проходження перегонних тунелів у підземці.
Будувати метрополітен у Дніпрі розпочали ще в 1980 році. 22 роки тому запустити вдалося лише 6 станцій загальною протяжністю понад 7 км. Це – найкоротший підземний маршрут у Європі. За 12 хвилин можна доїхати від житлових масивів Покровський і Червоний Камінь до залізничного вокзалу. Після добудови станцій «Центральна», «Театральна» та «Музейна», передбачених контрактом між мерією та турецькою компанією Limak, загальна довжина підземки сягне вже 11,1 км.
Нагадаємо, у 2013 році Верховна Рада дозволила взяти кредит ЄБРР на добудову метро у Дніпрі.