У Великій Британії у вівторок, 30 травня, компанії-авіаперевізнику British Airways вдалося відновити польоти за нормальним розкладом після глобального збою у системі, заявило керівництво компанії.
Водночас, за даними ЗМІ, чимало пасажирів і досі чекають на свій багаж.
Зазначається, що від збою загалом постраждали 75 тисяч пасажирів. Авіакомпанія також вибачилася за затримку і скасування рейсів.
Повідомляється, що в авіакомпанії не уточнили, що саме призвело до збою в комп'ютерній системі. Однак, за даними авіаперевізника, поки немає ніяких даних про те, що збій був викликаний кібератакою.
Нагадаємо, 27 травня у Великій Британії скасували авіарейси через комп'ютерний збій на двох великих летовищах. Планувалося, що в той же день всі несправності полагодять. Однак станом на неділю, 28 травня, два великі міжнародні аеропорти – Хітроу та Гатвік – не працювали у нормальному режимі після глобального збою в ІТ-системі.