Як повідомляється, зокрема, випуск легкових авто в Україні в березні впав на 58% – до 2,979 тис штук проти березня 2012 року.
Виробництво комерційних автомобілів склало 115 штук, що на 68% менше в порівнянні з березнем минулого року. Обсяг виробництва автобусів у першому весняному місяці склав 129 штук, що на 56% менше проти аналогічного періоду 2012 року.
Згідно з даними, обсяги виробництва "Запорізького автомобілебудівного заводу" скоротилися на 30%.
Падіння виробництва на заводах корпорації "Богдан" досягло 88%.
"Чернігівський автозавод" зменшив виробництво в 14 разів; негативний показник і на "БАЗ" – 53%. Випуск продукції на КрАСЗ впав в 1,8 рази; не краща ситуація і на "Єврокар" – падіння в 2,7 рази; дворазове зниження виробництва зафіксовано на "Черкаському автобусі".
Водночас, заводам "АвтоКрАЗ" та "Часівоярський автобуси", незважаючи на малі обсяги виробництва, вдалося продемонструвати позитивну динаміку – зростання склало 7% і 27% відповідно.
Всього в першому кварталі 2013 року в Україні було вироблено 6,974 тис транспортних засобів, що в 2,7 рази менше в порівнянні з першим кварталом 2012 року.
Як повідомлялося, Кабінет міністрів у 2013-2014 роках спрямує 2 млрд грн на створення державної системи стимулювання придбання споживачами транспортних засобів вітчизняного виробництва.
Водночас внаслідок введення спецмит на іноземні автомобілі, попит на них в українських покупців зріс більше, ніж на 50%.
Нагадаємо, Україна у квітні вводить спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.