У Азарова вирішили перекласти відповідальність за стан доріг на місцеву владу

4 Липня 2013, 10:09

Проектом Закону «Про змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування» пропонується змінити права, повноваження та зобов’язання державних органів, що наразі відповідають за галузь, зокрема, встановити чіткий розподіл функцій між Міністерством, Укравтодором та Укртрансінспекцією.

За словами міністра інфраструктури Володимира Козака, міністерство формуватиме держполітику у сфері дорожнього господарства і управління автомобільними дорогами загального користування. Укравтодор реалізовуватиме цю політику, здійснюватиме управління автомобільними дорогами загального користування державного значення та  організовуватиме ремонтно-будівельні роботи, фінансування та розвиток цих доріг. Укртрансінспекція відповідатиме за безпеку на наземному транспорті, розроблятиме та вживатиме заходів з безпеки руху і контролюватиме якість виконання дорожньо-будівельних робіт.

Місцева влада (Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації) здійснюватимуть управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення, забезпечуватимуть організацію ремонт і будівництво, фінансування та розвиток цих доріг.

За словами Козака, перерозподіл повноважень та надання більших прав місцевій владі дозволить на краще змінити ситуацію на дорогах та сприятиме розвитку їхньої мережі у кожному регіоні.

Міністр переконаний, що місцева влада зможе ефективніше та оперативніше розподіляти кошти на оновлення дорожньої інфраструктури.

«Відповідно до розподілу доріг на місцевого та державного значення виділятиметься й фінансування. Так само розподілять і відповідальність між місцевою владою та Укравтодором за експлуатаційний стан цих доріг. Це дозволить сконцентрувати кошти на місцях, оскільки саме керівник області краще знає на ремонт якої дороги слід виділити фінансування», – наголосив Козак.

В Кабміні готують законопроект до передачі Верховній Раді та мають надію, що після його прийняття «дорожна реформа» завершаться до кінця року.

Як повідомлялось, нещодавно у Мінінфраструктури хвалилися, що в Україні  найдешевші дороги.

Читайте також: За ремонт кілометра дороги чиновники платять "своїм фірмам" до 9 млн бюджетних гривень

Нагадаємо, експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.

За даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 заякістю доріг.