За словами Вілкула, у діях диспетчерів Донецького аеропорту помилок не було, системи посадки в аеропорту працювали нормально, а метеорологи дали точні дані щодо фактичної погоди, які пілоти отримали своєчасно.
«Висновок комісії наступний: причина катастрофи – втрата швидкості літака під час заходу на посадку через помилку непідготовленого та не допущеного до польоту за цих метеоумов екіпажа», – сказав Вілкул.
Він наголосив, що комісія виявила, що у членів екіпажа, який виконував рейс, була велика перерва в льотній практиці, яка не дозволяла їм виконувати політ самостійно, без інструкторського супроводження.
«Керівництво авіакомпанії не проконтролювало готовність екіпажа до польоту, а льотне завдання було складене формально», – сказав Олександр Вілкул.
Крім того, на борту знаходилося 9 незареєстрованих пасажирів. Це порушення Повітряного кодексу України і Правил повітряних перевезень. Командир повітряного судна прийняв рішення виконувати політ без інструкторів, та узявши на себе відповідальність за безпечне виконання польоту, переоцінив свої можливості і довів ситуацію до катастрофічної», – підкреслив Вілкул.
Рішенням Голови державної авіаційної служби авіакомпанії Південні авіалінії заборонено виконання всіх видів авіапольотів.
Слідчими органами проводиться досудове розслідування за ознаками злочину, передбаченого статтею 276 Кримінального Кодексу України.
«За результатами розслідування до відповідальності будуть притягнуті всі винні особи», – пообіцяв Вілкул.
Нагадаємо, 13 лютого пасажирський літак АН-24, що летів з Одеси в Донецьк, зазнав аварії під час посадки. Загинуло 5 людей, 9 потрапили до лікарні.
На борту літака перебували футбольні вболівальники, які летіли в Донецьк на матч 1/8 Ліги чемпіонів "Шахтар" – "Боруссія".