"Євро-2012 – це сходинка на шляху до великого туризму. Ми сподіваємося, що чемпіонат надасть можливість збільшити в'їзний потік в Україну як мінімум на 30-40%", – наголосила голова Держтурагентства. За її словами, Україна гідно підготувалася до проведення футбольної першості і тепер презентує свої досягнення на ІТВ.
Як зазначила керівник української делегації на турбіржі у Берліні, ІТВ, що має статус найбільшої у світі виставки туризму, участь у виставці є унікальною можливістю продемонструвати міжнародній спільноті не лише підготовку країни до Євро-2012, а й загальний туристичний потенціал України.
Читайте також: для кого Євро?
Український стенд на ІТВ об'єднав представників як державного, так і приватного туристичного сектору. Свій продукт у Берліні пропонують провідні українські туроператори, авіаперевізники та готелі. Географічно акценти зроблено на містах, що прийматимуть Євро-2012 (Київ, Львів, Харків, Донецьк), а також Одесі та Криму.
ІТВ проходить у Берліні 7-11 березня. Участь у заході беруть понад 10,6 тис. експонентів з 187 країн.
Як повідомлялося раніше, Україна очікує на 700 тис. вболівальників під час чемпіонату. Однак досі точно не підраховано скільки грошей витратить держава на підготовку інфраструктури країни до Євро-2012.