Як говориться в дослідженні, проведеному IHS Screen Digest в 37 країнах світу, після кризових 2008 і 2009 років, коли витрати на кінофільми знижувалися, ось уже третій рік спостерігається приріст. У 2012 році він дорівнював 2,1% (або $1,3 млрд), а в 2011 році – 0,9% ($1 млрд).
Найприбутковішим регіоном для кіновиробників є Північна Америка, на яку припадає 41% від загальних витрат. Кожен житель цього регіону витрачає в рік в середньому по $80 на кінофільми.
Стрімко розвивається (в основному за рахунок одного Китаю) східно-азіатський регіон, який зараз посідає третє місце з часткою 25%, в наступному році, ймовірно, випередить Західну Європу (26%). На Центральну і Східну Європу, а також Латинську Америку припадає всього лише 8%.
Кінотеатральний прокат залишається явним лідером серед всіх способів перегляду. Витрати за 2012 виросли на 7% і склали $33,4 млрд.
Фізичні відеоносії продовжують втрачати популярність – на них було витрачено $23,7 млрд в порівнянні c $24,4 млрд в 2011 році.
Цифрові платформи поки складають малу частину витрат ($4,9 млрд), однак їхня частка постійно зростає.
Читайте також: Найочікуваніші фільми 2013-го