"Для того, щоб розібратися у ситуації потрібно подивитися на останній тиждень сесії і на весь інший час. Тобто якщо проаналізувати, то ми можемо побачити, скільки часу дарма витрачено на блокування трибуни. Водночас останній тиждень став найбільш плідним за всю сесію, протягом якого прийнято більше 50 економічних і соціальних законопроектів ", – зазначив перший віце-прем'єр.
Крім того, в цей тиждень роботи парламенту Арбузов побачив здатність депутатів знаходити компроміс.
"Які висновки я роблю: Рада може працювати, в ній є більшість, опозиція з більшістю може співпрацювати, і, коли це потрібно, може знаходити необхідні рішення. Я думаю, що і в опозиції є депутати, яким небайдуже майбутнє нашої країни. Це стало зрозуміло для деяких людей, і всі разом, проаналізувавши ситуацію, домовилися і проголосували. Я думаю, що це дуже яскравий приклад для нашого політикуму ", – підкреслив Арбузов.
На запитання ведучої, чи брав він безпосередньо участь у врегулюванні відносин між депутатами, Сергій Арбузов відповів ствердно.
"З боку Кабінету Міністрів – так, як відповідальна особа від Кабміну за роботу Верховної Ради – так. Але все робили депутати, я дуже вдячний їм за це", – підкреслив перший віце-прем'єр-міністр.
Арбузов повідомив також, що в ході сесії парламент прийняв 70 урядових законопроектів, і висловив надію, що інші 120 проектів законів будуть прийняті восени.
Як повідомляє прес-служба Арбузова, 15 липня його призначено виконувати обов'язки прем'єр-міністра, на час відпустки Миколи Азарова.
Як повідомлялось, раніше спікер Володимир Рибак заявив, що друга сесія Верховної Ради VII скликання засвідчила, що український парламент «далеко не безнадійний».
Нагадаємо, 5 липня завершилась друга сесія Верховної Ради VII скликання. Третя сесія розпочнеться 3 вересня і триватиме до 17 січня 2014 року.
Проте опозиція виступає за проведення позачергової сесії для ухвалення так званих євроінтеграційних законопроектів.
Регіонали погоджуються на позачергову сесію лише для ухвалення закону про створення консорціуму з управління українською газотранспортною системою, але не євро інтеграційних законів.