За повідомленням прес-служби, заплановано побудувати тунель протяжністю 1822 метри поруч з існуючим одноколійним, який за свою понад сторічну історію вже перебуває в аварійному стані.
«Будувати тунель у Карпатах будуть за новітньою австрійською технологією, частину робіт виконуватиме субпідрядник – досвідчена австрійська компанія «ПОРР». Різні підготовчі роботи, а також укладання колії, електрифікацію об’єкту Львівська залізниця виконуватиме за власні кошти», – повідомила прес-служба.
На проектування Бескидського тунелю підрядник має 140 днів. Після погодження Державною архітектурно-будівельною інспекцією, проект та техніко-економічні показники будуть направлені на затвердження Кабінету Міністрів. Власне будівництво повинно закінчитися у 2015 році.
На сьогодні вартість об’єкту становить $142 млн. За словами начальника відділу впровадження кредитних угод Укрзалізниці Юрія Сімчука, вже досягнуто домовленостей із Європейським банком реконструкції та розвитку та Європейським інвестиційним банком про виділення кредитних коштів.
Нагадаємо, голова Закарпатської ОДА Олександр Ледида заявляв, що на Закарпатті у Воловецькому районі будуватимуть тунель, щоб скоротити тривалість поїздки поїздом з Ужгорода до Києва на 10 годин.