Міністерство інфраструктури направило на узгодження Кабміну перелік доріг і суми, які необхідно виділити на їхнє оновлення.
Виходячи з розрахунків Мінінфраструктури, більше за інших на дорожні роботи отримають Полтавська та Київська області – 742,5 і 712,7 млн грн відповідно. На третьому місці Львівська область з 543,2 млн грн.
Після них розташувалися галузі промислового Сходу – Дніпропетровська (475 млн грн), Харківська (343 млн грн) і Донецька (330,4 млн грн).
Як повідомляє «Вісник державних закупівель», у 2013 році найбільше коштів спрямували у Донецьку область – 1,0 млрд грн на утримання та 1,3 млрд грн на ремонт доріг. Відтак на ремонт доріг області, в якій зараз відбуваються бої між українською армією та озброєними терористами, цього року виділено майже у чотири рази менше від вартості ремонтних підрядів минулого року, за часів президентства Віктора Януковича.
Найменше коштів дістанеться Закарпаттю та Сумській області – 60,9 і 94,1 млн грн.
З дорожньої кошторису країни на 2014 рік вилучили пункт «АР Крим і Севастополь», перерозподіливши між материковими регіонами 12,9 млн грн і 87,1 млн грн, які призначалися півострову і місту.
Враховуючи складнощі у фінансуванні доріг, Мінінфраструктури пропонує заморозити будівництво кількох інфраструктурних проектів, перенаправивши, наприклад, 300 млн грн, раніше передбачених для будівництва об’їзду Дніпропетровська, і 1,2 млрд грн з об’їзду Донецька. Також у 2014 році планують скоротити фінансування будівництва мостового переходу через Дніпро в Запоріжжі – з 82 до 32 млн грн.
Як повідомляють, згадані кошти – це залишки від залучених «Укравтодором» грошей за рахунок кількох випусків облігацій. Основна частина – 4,1 млрд грн – це невитрачені гроші від випуску облігацій на 7,2 млрд грн у 2012 році, ще 2,6 млрд грн – від випуску паперів на більш ніж 2,7 млрд грн у 2013 році.
За даними «Укравтодору», у 2013 році замість запланованих 5,14 млрд грн на ремонтні роботи витратили трохи більше 3 млрд грн.