Toyota визнана найдорожчою автомобільною маркою в світі у щорічному рейтингу BrandZ™

12 Червня 2015, 12:44

За десять років з моменту публікації першого аналітичного звіту BrandZ™ у 2006 році, Toyota отримувала звання лідера автомобільної промисловості з точки зору оціночної вартості марки вісім разів. 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 — це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінено за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами. Згідно з даними звіту BrandZ™, сприйняття певної марки споживачами є головним чинником у визначенні цінності марки, бо марки є відображенням сукупності таких показників як методи ведення бізнесу, умови постачання продукції, позиціонування товару на ринку та здатність вести за собою. 

Попри те, що обсяги збуту в деяких регіонах збільшилися, вони залишаються нижче докризового рівня в інших, що істотно впливає на загальну оціночну вартість марок. Натомість обсяги світового збуту продукції «Тойота Мотор Корпорейшн»* 2014 року виросли на 2,5 % до 10,2 млн одиниць, що справило позитивний вплив на оцінку вартості марки у цьогорічному звіті. 

Згідно зі звітом, тенденції у сучасному суспільстві кидають виклик ростові промисловості, істотно покращилася якість продукції різних автовиробників, проте стає все важче доводити свою особливість на ринку. Покоління двотисячних років менш зацікавлене у придбанні автомобілів; застосування онлайн-технологій в автомобілях та продаж автомобілів онлайн у звіті названо «суперечними тенденціями», що ускладнюють діяльність з просування продукції під певною маркою. 

2014 рік став роком, коли компанія «Тойота» розпочала масове виробництво першого в світі серійного седана на водневих паливних елементах Toyota Mirai, який вже продається у Японії і надійде у продаж у США та деякі країни Європи у другій половині поточного року. 

З 1997 року, коли компанія «Тойота» започаткувала масове виробництво повногібридного автомобіля Toyota Prius, обсяги збуту гібридних моделей Toyota та Lexus по всьому світові перевишили 7 млн шт. 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 складається на замовлення міжнародної рекламно-маркетингової групи WPP та виконується агентством Millward Brown Optimor. Під час дослідження опитують близько двох мільйонів споживачів у більш ніж 30 країнах.

Більш детальна інформація про Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™-2015: 
http://www.millwardbrown.com/BrandZ/2015/Global/2015_BrandZ_Top100_Report.pdf 
* Обсяги виручки «Тойота Мотор Корпорейшн» включають марки Toyota, Lexus, Hino та Daihatsu. 
 

Про рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™ 

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™ складається щороку агентством Millward Brown Optimor на замовлення групи компаній WPP вже десять років. Це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінюють за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами та взаємодію між юридичними особами, з ретельним аналізом фінансово-господарської діяльності кожної компанії (використовуються дані компаній Bloomberg та Kantar Worldpanel), щоб визначити цінність, яку відіграє марка у формуванні доходів та ринкової капіталізації. У рейтингу беруться до уваги особливості ведення бізнесу у певних регіонах, оскільки навіть для по-справжньому міжнародних марок критерії оцінювання вартості марок можуть суттєво відрізнятися у різних країнах. Додаткові матеріали можна отримати на цій сторінці:http://www.millwardbrown.com/mb-global/brand-strategy/brand-equity/brandz/top-global-brands