Тойота Центр Львів «Діамант» — переможець премії «Ichiban — 2015»

12 Червня 2015, 11:09

Офіційна церемонія нагородження відбулась 4 червня 2015 року в Мадриді (Іспанія), за участю топ-менеджменту «Тойота Мотор Європа» на чолі з президентом компанії Йоханом Ван Зулом. 



Філософія «Клієнт — перш за все» була завжди основним принципом компанії «Тойота» та є частиною «ДНК» компанії. Саме згідно цього принципу було обрано 45 найкращих дилерських центрів із 34 країн світу серед більш ніж 2300 дилерів, представлених в європейському регіоні. 



Дилерський центр Тойота Центр Львів «Діамант» продемонстрував найкращі результати у дослідженні рівня задоволеності клієнтів серед усіх дилерів Toyota в Україні та увійшов до списку 45 європейських переможців. 



Йохан Ван Зул, Президент «Тойота Мотор Європа», особисто вручив нагороду керівництву Тойота Центр Львів «Діамант». Під час офіційної церемонії нагородження Йохан Ван Зул зазначив: 



«Наш бізнес побудований на роботі з людьми. Нам необхідно розуміти наших клієнтів, використовувати коректні та своєчасні системи та інструменти, але найбільш головним є правильний спосіб мислення в межах усієї організації. Конкуренти можуть скопіювати продукт, можуть скопіювати процеси, але вони не можуть так легко скопіювати спосіб мислення, в якому Клієнт завжди на першому місці». 



«Ichiban» — японське слово, взяте з виразу «Okyakusama Ichiban», в перекладі «Клієнт — перш за все». Слово «Ichiban» означає «перший» або «номер один». З часів заснування премії «Ichiban» рівень задоволеності клієнтів виріс на 52,4% у сфері продажів, і на 47,4% у сфері післяпродажного обслуговування. 



За історію існування премії «Ichiban» в Україні її володарями ставали: двічі — Тойота Центр Харків «Автоарт» (у 2007 р. та 2010 р.), двічі — Тойота Центр Київ «Автосаміт» (у 2008 р. та 2009 р.), двічі — Тойота Центр Донецьк «Автогалс» (у 2012 р. та 2014 р.), Тойота Центр Кривий Ріг «Алмаз Сістем» ( у 2011 р.), Тойота Центр Дніпропетровськ «Алмаз Мотор» (у 2013 р.) та Тойота Центр Діамант (у 2015 р.).