Тойота Мотор Корпорейшн оголосила про продаж понад 9 млн гібридних автомобілів Toyota у світі

23 Червня 2016, 09:47

Компанія «Тойота» надає першочергове значення діяльності, спрямованій на зменшення впливу автомобілів на довкілля. Дотримуючись думки, що використання природозберігаючих транспортних засобів матиме справді помітний позитивний вплив лише тоді, коли вони увійдуть у широкий ужиток, компанія «Тойота» докладає зусиль до того, щоб гібридні автомобілі стали звичайним явищем на світових ринках збуту.

У 2015 році компанія «Тойота» вивела на ринок гібридну модифікацію популярного мінівена Sienta та почала продавати найновішу на сьогодні модель вже легендарного гібрида — Prius четвертого покоління. За межами Японії, у Китаї, компанія вивела на ринок гібридні модифікації моделей Corolla та Levin, що комплектуються виготовленими локально гібридними силовими установками, та додала гібридну модифікацію кросовера RAV4 до свого модельного ряду гібридних автомобілів, що постійно розширюється. Станом на кінець квітня 2016 року у понад 90 країнах та регіонах світу компанія «Тойота» продає 33 моделі гібридних пасажирських автомобілів та одну модель гібридного автомобіля, що живиться від зовнішньої електромережі (PHV).

У жовтні минулого року компанія «Тойота» оголосила про початок програми «Природоохоронний виклик Toyota – 2050» (Toyota Environmental Challenge 2050) та поставила перед собою завдання, виконання яких дозволить звести якомога ближче до нуля негативний вплив автомобілів на світове навколишнє середовище та сприяти стабільному розвитку суспільства. Для того, щоб виконати ці завдання, у компанії працюють над тим, щоб ще більше розширити модельний ряд гібридних автомобілів, та продовжать роботу, спрямовану на охорону довкілля шляхом збільшення обсягів збуту таких автомобілів до 1,5 млн одиниць на рік та доведення загальних обсягів збуту гібридів до 15 млн до 2020 року.

За підрахунками компанії «Тойота», станом на 30 квітня, внаслідок використання гібридних транспортних засобів Toyota 2 замість звичайних транспортних засобів із подібними габаритами та ходовими якостями вдалося зменшити викиди CO 2 , що вважаються однією з причин глобального потепління, приблизно на 67 млн тонн 3 .

Компанія «Тойота» вивела на ринок гібридну модель Coaster Hybrid EV у серпні 1997 року, а в грудні того ж року у продаж надійшов Prius — перший у світі серійний гібридний пасажирський автомобіль. З тих пір гібридні автомобілі Toyota знаходять широку підтримку серед споживачів по всьому світу.

Компанія «Тойота» визначає гібридні технології, що охоплюють всі технології виробництва вузлів та агрегатів, необхідні для будівництва природозберігаючих автомобілів, і дозволяють використання різних комбінацій пального як ключових природоохоронних технологій для XXI століття. Компанія «Тойота» підтверджує свій намір продовжувати роботу над тим, щоб поліпшувати характеристики, зменшувати вартість та розширювати свій модельний ряд, а також випускати автомобілі, що знаходитимуть все більше шанувальників серед покупців.

Більше інформації про гібридну технологію:

https://www.toyota.ua/new-cars/auris/index.json

1 Включаючи гібридні автомобілі, що живляться від зовнішньої електромережі; дані компанії «Тойота».

2 Виключаючи Coaster Hybrid EV та Quick Delivery 200.

3 Кількість зареєстрованих транспортних засобів × подолану відстань × споживання пального

(фактичне споживання пального у кожній країні) × коефіцієнт викидів CO 2 . 

Джерело інформації: http://newsroom.toyota.co.jp/en/detail/12077091/