The Economist: Вибух насильства у Македонії – антиреклама для країни, що прагне дипломатичної респектабельності

21 Травня 2015, 22:38

Македонія – невелика країна і привертає мало уваги за кордоном, але вона відіграє свою роль у ширших проблемах етнічного тертя й беззаконня на Балканах. Про це пише The Economist.

"Цей вибух насильства – антиреклама для країни, яка прагне дипломатичної респектабельності. Македонія – кандидат на вступ до Європейського Союзу від 2005 року, і щороку Європейська комісія безрезультатно закликає до початку перемовин щодо вступу. Одна з перепон – справа рук Греції, яка заперечує проти використання сусідньою державою назви Македонія і перешкодила, зокрема, її вступові до НАТО. У цій похмурій атмосфері в країні відбувся спад таких показників політичного здоров’я, як свобода преси та судів. Македонія – невелика країна і привертає мало уваги за кордоном. Але вона відіграє свою роль у ширших проблемах етнічного тертя й беззаконня на Балканах", – пише видання.

"ЄС укотре доведеться переконатися, що добросердне невтручання до добра не доведе", – вважає один заслужений балканський дипломат.

Детальніше читайте у черговому номері журналу "Український тиждень"