The Economist: у розвинених країнах для молоді авто не є показником статусу

10 Листопада 2012, 13:17

Так, молоді люди отримують права пізніше, приміром, в Америці, в Британії, Канаді, Франції, Норвегії, Південній Кореї чи Швеції. Навіть у Німеччині, найбільш просунутій автомобільній країні Європи, частка молодіжних домогосподарств без автомобіля від 1998 до 2008 року зросла від 20% до 28%, зазначає видання.

«Нічого дивного – це цілком збігається з тенденцією менше ним користуватися. Молодь США, яка працює, їздить тепер не так далеко й не так часто, як до рецесії. За даними дослідного центру Frontier Group, від 2001-го до 2009-го американці віком від 16 до 34 років із родин, де дохід перевищує $70 тис., збільшили на 100% користування громадським транспортом», – пише The Economist.

Видання пояснює, що одна з причин – витрати: пальне подорожчало для всіх; страхування для молоді підскочило в ціні.

«Погіршує ситуацію і безробіття серед юнаків та дівчат. Додається сюди і вплив «новачка» – інтернету», – зазначає The Economist.

Так, дослідження, проведене в 15 країнах Мічиганським університетом, виявило: в тих регіонах, де багато молодих сидить у мережі, менше з них мають водійські права, ніж у середньому в державі.

Консалтингова компанія TNS провела опитування підлітків у різних країнах світу, і виявилося, що вони дедалі більше вважають автомобіль не статусною річчю, а просто засобом пересування, відзначає The Economist.

Юні громадяни кажуть, що ключ до власного світу, який колись асоціювався з машинами, дають їм соціальні медіа.

Дослідна організація KCR виявила, що в Америці молодь віком від 18 до 34 років частіше, ніж інші вікові групи, трактує онлайн-спілкування як замінник автівки.

Позначки: