Після року телегенічних подій на кшталт Олімпійських ігор чи виступів зірок ТБ на підтримку кандидатів у президенти США консалтингова агенція Magna Global прогнозує, що у 2017-му зростання надходжень від реклами сповільниться на 3%. Про це пише британський тижневик The Economist.
«Найбільше традиційно на рекламі заробляє телебачення, і ринок телереклами Сполучених Штатів у своєму сегменті є світовим лідером. Однак усе змінюється. Дедалі більші надходження від телереклами помітні на ринках, що розвиваються, як-от в Індії чи Бразилії. Тим часом загальний обсяг інтернет-реклами, за прогнозами PwC, зросте на 11%. Згідно з даними Magna, на цифрову рекламу може припадати у 2017-му 40% усіх витрат галузі, що більше, ніж на ТБ», – йдеться в матеріалі.
Детальніше читайте у свіжому щорічному спецпроекті журналу The Economist та «Українського тижня» «Світ у 2017»