The Economist розповів, як боротись з інтернет-тролями

30 Квітня 2015, 18:05

Сайтам компаній та соціальним медіа-платформам доводиться витрачати дедалі більше ресурсів для протидії «інтернет-тролям». Про це пише авторитетне британське видання The Economist.

У статті зазначають, що раніше Дік Костоло, виконавчий директор Twitter, визнав, що йому соромно через нездатність мережі протидіяти нечесним користувачам.  Таким чином Twitter презентував нову політику: повідомлення з ненормативною лексикою, аккаунти, створені щоб атакувати окремих користувачів та погрози наразі заборонені.

Разом з тим The Economist стверджує, що експерти можуть заздалегідь вираховувати потенційних «тролів».

«Дослідники Стенфордського і Корнельського університетів на базі звинувачуваних у зловживаннях користувачів трьох новинних сайтів – CNN, Breitbart та IGN – визначили модель поведінки, яка характеризує потенційних «тролів»», – пише The Economist.

Загалом експерти оцінюють три показники –  небажання «тролів» використовувати жаргон інтернет-спільноти, схильність до ненормативної лексики та обсяги внеску до дискусії.

«Дослідники вважають, що вони на 80% впевнені в ідентифікації людей, які можуть провокувати конфлікти протягом перших п’яти постів в Інтернеті», – йдеться у публікації.

Видання зазначає, що якщо такий підхід використовувати в комерційних цілях, це збереже інтернет-компаніям значні кошти.

«Веб-сайти, витрачають дедалі більшу частку своїх бюджетів на онлайн-модерацію повідомлень та коментарів…Хоча компанії витрачають менше цента, щоб видалити найгірші коментарі, масштаб деяких інтернет-спільнот може потребувати значних затрат. Huffington Post, популярний сайт з 500 тис. коментарів щодня, був змушений збільшити команду модераторів до 28 людей», – пише The Economist.

Видання наголошує, що окрім комерційних структур «тролі» можуть атакувати і приватних осіб. Зокрема, письменниця Керолайн Кріадо-Перес отримувала смертельні погрози, а їх авторів згодом засудили до тюремного ув’язнення.

«Але навіть коли лиходіїв нарешті спіймають, їхні коментарі можуть зашкодити репутації веб-сайтів і платформ соціальних медіа, і іноді безповоротно. Ось чому здатність прогнозувати, які користувачі можуть стати порушниками, є такою корисною. Ніхто, зрештою, не заслуговує на те щоб отримувати смертельні погрози просто в браузери чи на електронну пошту», – резюмує The Economist.

Читайте також: Російські «інтернет-тролі» працюють по 12 годин та отримують 45 тисяч рублів на місяць