The Economist: Макрон 2020 року намагатиметься позиціонувати себе за кордоном як очевидний наступний лідер Європи

31 Грудня 2019, 15:08

Упродовж 2020 року президент Франції Еммануель Макрон просуватиме дві теми, почасти у спробі дестабілізувати суперників в середині країни, а за кордоном намагатиметься позиціонувати себе як очевидний наступний лідер Європи. Про це пише The Economist у спільному з "Українським тижнем" проекті "Світ у 2020".

 

«Щоб нейтралізувати зелених, він наголошуватиме на глобальній боротьбі зі зміною клімату та екологічній економіці. Щоб стримати правих націоналістів і Марін Ле Пен, жорстко висловлюватиметься про імміграцію. З огляду на незвичну мінливість партійно-політичної системи Франції, слід стежити за такими фігурами, як Яннік Жадо з партії «Зелені», Бернар Казнев із Соціалістичної партії (колишній прем’єр-міністр), правоцентрист Ксав’є Бертран та амбітна племінниця Марін Ле Пен Маріон Марешаль від правих націоналістів», — ідеться в матеріалі.

 

Водночас, прогнозує The Economist, через тиск усередині країни Макрон намагатиметься позиціонувати себе за кордоном як очевидний наступний лідер Європи. У рік, коли відзначається 100-річчя канонізації національної героїні Жанни д’Арк, лунатимуть звинувачення про ілюзії щодо французької величі. Макрону не бракуватиме ані ідей (скажімо, про необхідність європейського «суверенітету»), ані конкретних пропозицій, як їх досягти, як-от тісніша європейська співпраця у сфері оборони, зокрема в галузі космічної індустрії та штучного інтелекту.

 

При цьому, пише видання, він уперто намагатиметься бути посередником у перемовинах щодо Ірану, Сирії або Росії — України, попри слабенькі результати.

 

  • Журнал «Український тиждень» десятий рік поспіль разом із британським The Economist видає українською мовою спецпроект «Світ у…», який пропонує аналітику та прогнози на наступний рік у геополітиці, економіці, фінансах, бізнесі, науці та культурі.