Продаж легкових авто повільно зростає і 2018 року сягне рекордних 69 млн (частково завдяки автолихоманці країн, що розвиваються), але річна динаміка сповільниться до менш ніж 3%. Про це пише британський тижневик The Economist.
Причини цього слід шукати у млявій експансії в Європі та підвищенні відсоткових ставок у США, вважає видання.
«Найслабше авто продаватимуться в Сінгапурі: там зміни в системі відшкодувань (щоб зменшити шкідливі викиди в повітря) призведуть до падіння реєстрації нових авто на 34%. Підйом спостерігатиметься в Східній Європі, на Близькому Сході, в Африці та Латинській Америці. Продаж у Венесуелі впаде на 20% — до менш ніж 1% пікового показника», — йдеться в матеріалі.
Детальніше читайте в щорічному спецпроекті журналу The Economist та «Українського тижня» «Світ у 2018»